HELT GALEN, GALEN I DIG

hejsan, jag vaknade vid tio något idag, sen satte jag mig vid datan och nyss ätit.
mamma & pappa är inte hemma så jag fick laga mat själv & paulina och pontus sov till 12 eller något.
jaja, ska väll bara ta det lungt idag eftersom det är studiedag eller så ringer jag någon, sånt märks.
vi var ju i kolmården i måndags till tisdag! det va jätte kul ett minne för livet, vi fick kolla på massor av djur
och så pratade jag & victoria i sömnen, jag sov med jossan linnea julia vendela & victoria, men har massor av bilder men laddat upp dom på facebook! men nu orkar jag inte skriva mer.
just nu hör jag på massor av sommarlåtar, saknar efter sommaren!
hanna calderon sommaren 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0