PÅSKKÄRRING

en bild på mig & paulina på förra nyår <3
kom nyss hem från mathilda vi har gått påskkärring och haft as kul!
och en gubbe, tog en godis från oss & tog kort på oss HAHA men vi fick iallfal godis och vi körde spel och bara garvade och hade sjukt kul! jag älskar dig värdensbästa mathilda!
sen skulle hon in till stan och jag ska snart dra in till dansen! får se om jag cyklar idag igen, vi får se.
som sagt får skippa träningen idag, eftersom vi har dans & måste träna rätt så mycket innan avslutningen på staduim arena! så vi missar nog 2 träningar på torsdagarna, men vi har allfal på måndag också, så det är bra!

hejdå!
men

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har köpt den! ;)<3

2011-04-21 @ 19:33:59
URL: http://axinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0