GLASS

sitter här och äter på min kääära glass, nemen jag älskar den glassen!
skolan har varit okej, vi hade hemkunskap - smulpaj. tycker själv inte om varma äpplen som va i pajen.
men aja, det gick att äta iallfal! jag har spelat zorro på rasterna, faktiskt jätte kul! HAHA, alla körde typ de
fotboll - klockan - zorro - suck - är vad vi brukar göra på rasterna, troja, jag vet inte vad alla gör men de flesta.
sen så gick jag till slöjdrummet och väntade på min storasyster pausi, ah. lite pinsamt eftersom alla andra va där.
måste bara säga en sak VISST ÄR VI INTE LIKA?!?! tycker iallfal inte vi! men när vi va mindre, så kan jag faktiskt säga att vi var rätt lika, men inte så lika. men kollar på tv nu också. imorgon är det idrottsdag!
bad - fotboll - lunch - tvätten - hem. jag hatar verkligen bad.. men sånt är livet! och dans imorgon också.
tagg !
men får ingen skjuts eftersom mamma slutar 5 & har bilen och är hemma typ halv 6. men det löser vi eller?
men nu orkar jag inte skriva mer, eftersom jag vart på skrivhumör!

i lördags så va jag med melvina, vi svullade godis, ovanligt? nae. HAHA så fick jag en gurka som låg på golvet i min mun, och vi hällde vatten på varandra, så vi blev genomblöta, smarta vi är va? HAHA, men hejdå!

haha bilden är från matilda, det va länge sen, ni får skratta! varsegod.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0