I LOVE TO DANCE WITH YOU GIRLS

hejsan coolingar!
nu ska jag snart åka till dansen & då är hanna och saga där också.
kommer bli väldigt roligt eftersom det var ett tag sen, och förra veckan va jag sjuk & då va malin med sjuk.
men skolan har varit helt okej! det va lite kallt och blåsigt, men annars helt okej.
vi kollade på film på musiken idag Happy feet. ja & saga blev jätte rädda när en stor säl kom upp haha jag hållde i sagas arm då hon också blev rädd ush! den är så sorlig. men gick hem som sagt, stannade vid shell för jag var sugen på godis hihi!

men nu ska jag snart bara packa ner skorna & vattenflaskan och andra saker i väskan sen åker vi till dansen!
skriver kanske mera när jag kommer hem eller senare på dagen!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0