I WANT TO DANCE WITH THE COURT I LOVE

- bilder från påväg hem från skolan
hej, igår var jag med melvina och vi satt vi datan, och åt godis, och hoppade studdsmatta
med termos mitt ikvällen haha, och så spelade vi fotboll med hennes pappa, jag ramlade ner i en buske
så jag fick massor grenar i ansiktet, och jag vart helt slut eftersom vi spelade jätte länge! men sen kom jag hem
kanske vid 11, eller något? jag kollade inte direkt, på klockan. men idag har jag inte gjort något speciellt.
skriver kanske mer imorgon, efter skolan! har fortfarande ont i bihålorna, men det går över när jag tar sinova
varje dag! det är verkligen jätte gott! eller inte.. men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0