PICS

nu kommer det komma olika bilder som kan va gammla eller nya bilder jag laddar upp , eftersom jag har otroligt KUL! eller inte

saft/isbitar

jag/ 2010

jag / 2010

amanda julia natalie

hurra hurra hurra / min födelsedag 2010

studdsmatta / födelsedag 2010

joo.. tycker själv att man har en normal bror

emma cornelia victoria jossan linnea julia //kalas hemma hos victoria

mandis & jag

haha, saga har nyss svalt liiiiite tandkrän och sen spottat ut det //vi körde ett spel

det var inte gott kan jag säga starkt & äckligt men hon klarade det iallfal lite? :)

brunettan!

saga elin julia

saga & jag hahahahaha


saga & elin

mandis & jag

när vi skulle ha avslutning med fotobllslaget ( av mig & mandisen)

jag & linnea

hahaha




nu räker det puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0