BAD

hej jag har varit dålig på att blogga, så tänkte att skriva lite,
idag hade vi svenska, no/so prov, sen lite saker, senare gick vi till ett rum & kollade på film
kommer inte ihåg va den hette, men satt brevid saga & oliwer fast satt typ med hanna & ellinor och saga
men oliwer satt i samma bord, och han bara tiggde chips och va jobbig, men sen slutade vi vid två typ
och sen åkte jag hem & sen åkte jag till kinagungan med linnea & maya det va några killar där innan oss
och sen kasta dom sand och så men sen åkte vi runt lite sen till ip & lekte i två mål jaga, HAHA!
sen kom några, och sen föjde maya & linnea med mig på vägen, och jakob.. haha men min dag har varit bra!


imorgon ska vi på myskväll hemma hos victoria! redan fixat present och ska gå dit med vendela och linnea och kanske maya, men nu ska jag sätta på en film och dricka läsk och är rätt så trött, men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0