FRIIDROTTSDAG

hej det va friidrotts dag idag, och den va helt okej! kast med liten boll - fick någe med 14.. haha
sen var det 60 meter - gick heltokej! sen höjdhopp, gick väll okej för mig!
sen längdhopp - 2.45 meter

men sen när vi skulle hem så, åkte vi till bageritet och köpte en vaniljbulle gott! och nu är jag hemma, och ska snart äta mat snart, men igår var vi bollkallar jag va med saga dom som va med - becca emma, jossan maya, becka elin. haha, på andra halvleken, vart jag och saga lite oseriösa.. HAHAH vi bara garva hela tiden, sen fick vi gratis korv med bröd, och läsk! fast kallt som attan va det, och när jag & saga va påväg hem så vare en som körde med en radiostyrdbil, och senare så kom den ut på vägen, haha och jag bara, - kolla saga bakon oss!
HAHAHAHAHAH, men nu orkar jag inte skriva mera!
plus sjunger pontus asfint i köket!
eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0